İşletim Sistemi Kurulumu Modülü Örnek Sorular

1.      POST nedir?
2.      BIOS’un  işlevini yazınız.
3.      ROM nedir?
4.      BIOS yazılımı nereye kaydedilir, yapılan değişiklikler nereye kaydedilir ve nasıl korunur?
5.      RAM belleğinin özellikleri nelerdir?
6.      1 sürekli bip, birçok kısa bip, 1 uzun bip ve 1 uzun 1 kısa bip’ in manaları nelerdir?
7.      BIOS ROM Checksum Error, Cmos Battery Failed, Floppy Disk Fail, Memory Disk Fail, Hard Disk Fail tanımları?
8.      İşletim sistemleri sürümleri nelerdir?
9.      Açık kaynak işletim sistemleri nelerdir?
10. İşletim sistemi kurulurken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
11. Kurulum tiplerini yazınız.
12. İlk kurulum hangi basamaklardan oluşur?
13. Biçimlendirme nedir?
14. Bir işletim sisteminin kurulum adımları nedir?
15. Güncelleme nedir?
16. Sürücü nedir?
17. Anakartın tanımı nedir?
18. (Bütün kartların görevleri)
19. Yazıcı çeşitleri?
20. Office yazılım türleri nedir?

21. Dosya sıkıştırmak ne demek?
İşletim Sistemi Kurulumu Modülü Örnek Sorular İşletim Sistemi Kurulumu Modülü Örnek Sorular Reviewed by Halil GÜLTEKİN on 14:22 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.